TOLONG BANTU MAMA SAYA YANG TERKENA KANKER NASOFARING

By sulthan on Saturday, July 1, 2017

Tolong bantu Ibu saya, dia terkena Kanker Nasofaring.
Maaf saya tidak pandai dalam menulis artikel.
Mama saya seorang penderita kanker Nasofaring tahun 2013 dan telah menjalani chemo 7kali.
Radioterapi 35kali dan sekarang setelah 4tahun berlalu.
tanggal 29/06/2017 menjalani PET Scan dan tepatnya pada tanggal 30/06/2017
Muncul lagi sel kanker itu disekitar paru - paru dan hidung.

dan hari ini tepatnya tanggal 01/07/2017  kami kembali datang untuk mendengarkan penjelasan dokter dan ternyata ada getah bening juga di sekitar paru - paru.
          dan untuk tindakan selanjutnya ibu saya harus di biopsi untuk memastikan apakah sel kanker yang ada di paru - paru itu adalah sel kanker nasofaring yang menyebar ke paru - paru atau itu adalah sel kanker yang baru.

untuk itu saya Mohon kepada kalian orang yang berbaik hati. tolong bantu Ibu saya, saya hanya mempunyai Ibu, ayah saya sudah meninggal tahun 2008 .

Kami sudah tak punya biaya sama sekali.
Semua sudah habis terjual , rumah dll
dan sekarang kami menumpang dirumah saudara didaerah medan - sumatera utara.
Saya mohon tolong bantu ibu saya.

Ini adalah Nomer Handphone/WA mama saya : 0812-7768-215 


Sebelah Kanan adalah Foto Mama saya tanggal 25 - januari - 2015







ini Foto Mama saya Hari ini tanggal 01/07/2017


Ini Video - Video Mamak saya Klik Disini dan Klik disini juga dan Disini
Saya Sangat berharap ada orang yang baik yang mau membantu Mama saya.

Terimakasih Tuhan Memberkati.





ENGLISH SUB


Please help my Mother, she got Nasopharyngeal Cancer.

Sorry I'm not good at writing articles.

My mom is a Nasopharyngeal cancer patient in 2013 and has undergone chemo seven times.

Radiotherapy 35kali and now after 4tahun passed.

Dated 29/06/2017 undergoing PET Scan and precisely on 30/06/2017

Came back the cancer cells around the lungs and nose.


And today exactly 01/07/2017 we came back to listen to the doctor's explanation and it turns out there is lymph also around the lungs.

 And for the next action my mother had to be biopsied to ascertain whether the cancer cell in the lung is a nasopharyngeal cancer cell that spreads to the lungs or it is a new cancer cell.


For that I beg you kindly people. Please help my Mother, I only have Mother, my father died in 2008.


We have no cost at all.

All sold out, home etc.

And now we are riding in your home in the medan sumatera area.

Please help my mother.

Please help my mother.

Please help my mother.

Please help my mother.

Please help my mother.

This is my Phone Number / WA mom : 0812-7768-215

Right next is my Mom Photo on 25 - january - 2015



This is my Mom Photos Today Dated 01/07/2017



I really hope there are good people who want to help my Mama.
Thank you, God bless.


"what is internet in hindi" || internet kya hai (in hindi)

What is internet in hindi ||history of internet in hindi "What is internet in hindi", today we all are trying to know about what i...